Rating: 3 Stars Clear all filters (9 of 157 reviews match)
Filter by rating
filters
Product:
Show
Rating:
2.9
Details
Sent from my iPad good morning I didn’t want to write a bad review to the public so I am sending this directly to corporate . Our stay at econo lodge in Manchester New Hampshire is the worse experience at a hotel . We drove about 2 hrs so I could see my cousin play...
View full review
1 comment
Anonymous
#1776120

You should be refunded ten times your money back.

Review
#1704367 Review #1704367 is a subjective opinion of poster.
Product
Econo Lodge Room
Pros
  • It was close by downtown manchester
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
2.5
Details
It seemed we bothered the clerk when we checked into the Econo Lodge. Our confirmed reservation # was useless. It was asked if we were from Bangkok, Thailand. We do not look Asian, we speak English well, and we are from Tennessee. We finally got checked into our 2nd...
View full review
Review
#1547922 Review #1547922 is a subjective opinion of poster.
Product
Econo Lodge Room
Pros
  • Being close to where i needed to be
  • Location
Cons
  • Made to feel that i did not know what i was talking about
Reason of review
Dirty toilet, Bathroom door, discount
Loss
$50
Preferred solution
Price reduction

Econo Lodge review in Beckley, West Virginia: False charge

2.8
Details
I stayed @ Ecno Lodge in Beckley West Virgina When I got to my destination I noticed I was charged 79.50 and called the hotel and the man said he couldn't help me so Iam on Vacation and called again the desk manager said call her back in 2 hours So I did and she said I took iron and towels I said I didn't she said well let me check with the housekeepers and to call back in 3 days so I did and she said I took a iron I said what about towels she said I don't know but you took a iron She is very unprofessional and I hung up Got a hold of customer relations. They called and got what I got so not sure who can help me but she told them I switched out the iron omg I never even showered or even knew there was a iron I was just there to sleep So 2 rooms ended up costing me almost 300 Iam not even believing this is happening and Iam really wanting my money back TG
View full review
Review
#1311766 Review #1311766 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Close to highway
Cons
  • False charges of stealing
Reason of review
Problems with payment
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

Econo Lodge - Sanitary Conditions Review

2.5
Details
Horrible experience. All started from the time I checked in. Dark haired short lady behind desk was absolutely rude, in front of my children. Her name was Dawn, I believe she said. Said we had to keep the children as quiet as possible, which was understandable. Got into the room and it was absolutely disgusting. Sheets and pillows had stains and carpets were not vacuumed. Called front desk and asked for new linens and "Dawn" refused to replace them and assured they were clean. Refused to switch our rooms. Later, I could hear her yelling at screaming at the other employees using foul language that my family and other guests could hear. It was the most unpleasant experience I've ever had at a hotel. They need to reevaluate their staff if they approve of foul language and screaming and yelling from their employees. I was relieved when her shift was over and the new lady came in at night. I will not recommend this hotel in Helen.
View full review
Review
#1021364 Review #1021364 is a subjective opinion of poster.
Service
Econo Lodge Sanitary Conditions
Reason of review
Bad quality
2.6
Details
i like to stay at Quality Inn so I looked on Google Maps and found this one. I followed directions and found out it had changed to EconoLodge. Went in and was told they took over the location. We went ahead and checked in and went to our room. I was with my brother and...
View full review
2 comments
Anonymous
#1620241

It's a serious *** hole with mostly *** and johns

View more comments
Review
#910243 Review #910243 is a subjective opinion of poster.
Service
Econo Lodge Sanitary Conditions
Reason of review
Bad quality
Loss
$55
Preferred solution
Full refund

Econo Lodge Customer Care Review from Campbell, Texas

3.0
Details
I stayed at the econo lodge and the clark who signed me in stole my debit infomation anf stole $1,200 dollars out of my checking. I tried to be fair and give them a chance to make up for the damages that loose. (Card was cut off and I travel so that was hard to with. Lost on paying my bills onvtime, ect...) I called corperate but they don't answer the phone and the one time they did the lady hung up on me. I would never stay or tell anyone to do so.
View full review
Review
#902212 Review #902212 is a subjective opinion of poster.
Service
Econo Lodge Customer Care
Reason of review
Poor customer service
2.7
Details
http://q13fox.com/2015/08/12/police-evacuate-part-of-econo-lodge-in-fife-during-standoff-with-woman-in-room/ Dear Sirs, The room this crime happened in was room 222. Our room was 221 – the room next door. We heard the commotion begin and subsequently left to go to...
View full review
1 comment
Anonymous
#1137436

I would be talking to the police about the problem as well. Since they messed up the room while you were out.

Review
#684490 Review #684490 is a subjective opinion of poster.
Product
Econo Lodge Room
Reason of review
No refund
Loss
$65
Preferred solution
Full refund

Econo Lodge - Room Review from Erie, Pennsylvania

3.3
Details
I'm in the. Econo Lodge in Erie PA the bed has a nice bend in the middle we had a flip the mattress before we could even lay in the bed the couch looks like it came out to some college dorm room it so filthy looking this is the worst money I've ever spent on our hotel roo this is worst money I've ever spent on a hote this is the worst money I've ever spent on a hotel roo you people auto be a shame to yourselves
View full review
Review
#679151 Review #679151 is a subjective opinion of poster.
Product
Econo Lodge Room
Reason of review
Bad quality

Econo Lodge - Room Review from Northborough, Massachusetts

2.9
Details
Im truck driver, the company I work for has an account set up with econo lodge in case of break downs it gives the driver a place to stay while the truck is being repaired, the complaint I have is nothing to with the room, it actually isnt bad I have been in worse, this has a micro wave and even a fridge, ky complaint is towards the older female attendent that is at the desk in early mornings, she has a very hateful attitude to customers, patrons are suppoze to vacate their rooms by 11am unless prior arrangments have been made, this lady will have the lobby, breakfast took shut and locked as soon as breakfast schedule is up not allowing anyone to wait for a cab and stay out of the extreme cold, this hapoenex to me 3 days in a row, she actually allowed to of her friends occupy the room (one table) out of many while forcing me to stand or sut in yhe upstairs lobby (breeze way) freezing, she is very hateful and should not be in a position that deals with the public, the young couple who work here also, I believe middle eastern heritege are very polite and kind and professional and deserve acknowlagement, I write this expecting it wont be read or anything done, but if you want to be a better sucess you woukd care about people , i woukdnt return to this motel located at 35 cutoff rd. Worcester, Ma. Again unless i know the cranky lady is history....no longer here
View full review
Review
#585309 Review #585309 is a subjective opinion of poster.
Product
Econo Lodge Room
Reason of review
Poor customer service

Contact Econo Lodge Customer Service

Website:
Mailing Address:
1609 S Stephenson Ave
Iron Mountain, Michigan 49801
United States
Phone:
(906) 776-8000
All Econo Lodge Contacts

Econo Lodge Products and Services Reviews

Compare Econo Lodge to

Econo Lodge
Econo Lodge
155 reviews
1.6
VS
Super 8
Super 8
155 reviews
1.7
Compare Econo Lodge vs Super 8